TECHNOLOGIA Z KLASĄ!

Multimedialne warsztaty z tabletami

RUCHOME OBRAZY

Tworzymy animację

Pati nie mogła się doczekać wyjścia do zoo! Niestety na zewnątrz pojawiła się ulewa i dziewczynka musiała zostać w domu. W takim razie najlepszym pomysłem jest stworzenie swojego zoo! Jednak co należy zrobić aby zwierzęta się poruszały? Nadszedł czas na stworzenie animacji!

Polecamy dla klas: I, II, III

Artystyczne
Kreatywne

O aplikacji...
Aplikacja “Animator” pozwala na tworzenie animacji poklatkowej poprzez rysowanie poszczególnych klatek. Efekty pracy można zaprezentować w wybranej prędkości poprzez wybór ilość wyświetlanych klatek na sekundę.

Co robi uczeń?
Zadaniem każdego ucznia jest stworzenie animacji poklatkowej przedstawiającej dowolne zwierzę. Aby to osiągnąć należy za pomocą aplikacji „Animator” narysować kilka rysunków, które wyświetlane jeden po drugim będą tworzyć animację. Animacja powinna składać się przynajmniej z 3 klatek.

Czego uczeń dowie się na lekcji?
Ze względu na formułę prowadzonych zajęć każde nasze zajęcia realizują poniższe założenia podstawy programowej z 2017 roku:

Założenia podstawy programowej z 2017, które dodatkowo realizuje ten temat zajęć: Dodatkowa wiedza oraz umiejętności, wykraczające poza podstawę programową, które uczeń nabywa podczas realizacji tego tematu zajęć:

ZOBACZ WSZYSTKIE TEMATY!

KONTAKT

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami, niezależnie od tego czy jesteś rodzicem czy nauczycielem!

Telefon: 783 625 752

Email: biuro@smartist.pl

NIP 5842820427