TECHNOLOGIA Z KLASĄ!

Multimedialne warsztaty z tabletami

WYŚCIG Z KODEM

Podstawy programowania

Benio pragnie wziąć udział w szkolnm wyścigu gokartów. Zawody wkrótce się rozpoczną - musimy pomóc mu nauczyć się lepiej jeździć aby zdobył złoty puchar! To idealna okazja by dowiedzieć się czym jest algorytm i na czym polega programowanie.

Polecamy dla klas: I, II, III

Informatyczne
Logiczne
Rosnący poziom trudności

O aplikacji...
Aplikacja “Code Karts” w bardzo łatwy i przyjemny sposób uczy podstaw programowania. Szereg plansz pozwala uczniowi zacząć od prostych zadań - z czasem jednak wyzwania stają się coraz trudniejsze i wymagają porządnego przeanalizowania sytuacji.

Co robi uczeń?
Zadaniem ucznia jest tworzenie algorytmu poprzez ustawianie strzałek w odpowiedniej kolejności. W taki sposób zaprogramowany gokart wykona polecenia ucznia - jeśli algorytm jest poprawny uda mu się dojechać do mety. W przeciwnym przypadku należy znaleźć błąd lub stworzyć algorytm od nowa.

Czego uczeń dowie się na lekcji?
Ze względu na formułę prowadzonych zajęć każde nasze zajęcia realizują poniższe założenia podstawy programowej z 2017 roku:

Założenia podstawy programowej z 2017, które dodatkowo realizuje ten temat zajęć: Dodatkowa wiedza oraz umiejętności, wykraczające poza podstawę programową, które uczeń nabywa podczas realizacji tego tematu zajęć:

ZOBACZ WSZYSTKIE TEMATY!

KONTAKT

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami, niezależnie od tego czy jesteś rodzicem czy nauczycielem!

Telefon: 783 625 752

Email: biuro@smartist.pl

NIP 5842775313